Arkadaşlar yurtiçi kargonun çalışma saatlerini bilen var mı?
Sabah 10:15'de dağıtıma çıkan bir paket hala elime ulaşmadı. (saat 19:03)

2 şube mevcut biri benim konumum nedeniyle ilgilenemeyeceğini söyledi. Diğer şubedede telefona cevap veren yok 4 saattir.