selamün aleyküm
2 3 yıldır kullandığım Epson L3160 yazıcımın bugün mürekkep altlığı servis gerektiği hatası aldım. Mürekkep tanklı olduğu için atık bölümü var. Saçma bir şekilde ben o pedleri yıkayıp veya yenisini alıp kendim taksam bile servise veya en kötü program ile sıfırlamam gerekiyor. program da ücretli, ne kadar mantıklı bu ya. Epson ile ilgili bir sitede yazıyorudu (taşmasın diye engelli) yazıyor birde. Sırf o serfise sokmak için bunu böyle yapmışlar. Ne kadar mantıklı bu
Epson yazıcı E-11 Hata kodu saçmalığı
2
●94