• 03-01-2025, 04:01:31
    #10
    Geçmiş olsun hocam
  • 03-01-2025, 04:02:33
    #11
    Selam olsun,

    Köpek, köpektir oyuncak değildir iyi demişsiniz lakin askerde değildlir.
    Ben eğitim adı altında abartı bir disiplini doğru bulmuyorum.
    Eğitmen miyim? Hayır.
    20 nin üzerinde köpeğim oldu ve an itibariyle 4 köpeğim var.
    Hepsi boy, ırk fark etmeksizin sevgi dolu ve tahammüllü köpekler.

    Elbette eğitiyorum ama disiplin ve sevgi dengesini iyi tutturmak gerekiyor.
    Şımarmasına izin verdiğinizde bu şımarmanın oyun olduğunu bilmeli, görev olarak uslu durması onu uzun vadede agresif yapacaktır.
    Köpekler, lider arar evet ama hitlerde liderdir, gandide liderdir.
    Size yönelik yazmıyorum aman ha öyle algılamayın sadece bazen köpekleri eğiteceğim derken hayvanın mutluluğunu, sevgisini yok ediyorlar ondan sebep yazıyorum.
    Eğitirken eğlenmek mümkün, lider olurken sevilerek lider olmak mümkün.
    Küçük diktatörler olmaya lüzum yok.
  • 03-01-2025, 04:04:40
    #12
    Golden cinsi köpekten bunu okumak beni çok şaşırttı. Çok geçmiş olsun, rabbim beterinden korusun.

    Beni de bu sürekli ısırıyor hocam 😂
  • 03-01-2025, 04:07:31
    #13
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Köpek, köpektir oyuncak değildir iyi demişsiniz lakin askerde değildlir.
    Ben eğitim adı altında abartı bir disiplini doğru bulmuyorum.
    Eğitmen miyim? Hayır.
    20 nin üzerinde köpeğim oldu ve an itibariyle 4 köpeğim var.
    Hepsi boy, ırk fark etmeksizin sevgi dolu ve tahammüllü köpekler.

    Elbette eğitiyorum ama disiplin ve sevgi dengesini iyi tutturmak gerekiyor.
    Şımarmasına izin verdiğinizde bu şımarmanın oyun olduğunu bilmeli, görev olarak uslu durması onu uzun vadede agresif yapacaktır.
    Köpekler, lider arar evet ama hitlerde liderdir, gandide liderdir.
    Size yönelik yazmıyorum aman ha öyle algılamayın sadece bazen köpekleri eğiteceğim derken hayvanın mutluluğunu, sevgisini yok ediyorlar ondan sebep yazıyorum.
    Eğitirken eğlenmek mümkün, lider olurken sevilerek lider olmak mümkün.
    Küçük diktatörler olmaya lüzum yok.
    Çok güzel düzeltme yapmışsınız hocam size bu konuda %100 katılıyorum. Kelimelerim yanlış anlaşımaya çok müsait olmuş.

    Evet dediğiniz gibi asker değiller ve sevgi disiplin dengesi çok önemli.
    Benim kast ettiğim tabi ki de askeri köpekler gibi %100 bir disiplin içine alıp hiç ilgilenmeme ve ya sevgi kavramını yok etmek değil.
    Ve ya fiziksel şiddet ile eğitim zaten kesinlikle düşünülebilecek bir durum değil.
    Köpek eğitimi de aslında köpeğinize verdiğiniz sevgiyi simgeler, tabi eğitim de neler yaptığınıza bağlı olarak da detaylanır bu.

    Sözü fazla uzatmak istemiyorum, sizi kesinlikle onaylıyorum. Yanlış anlaşılmayı düzeltmiş olalım.
    Eğitim adı altında köpeklerimizi sevgiden mahrum bırakmamalıyız.
    Zaten gerçek eğitim de bunu kapsayan bir şeydir.

    Liderlik = Köpeğin tüm sorumluluklarını doğru ve düzenli şekilde yerine getirmek, köpeğin üstünden bu yükleri almak, ve köpeğimiz ile zaman geçirip onun saygısını kazanmaktır.

    Eğer zaten hitler gibi bir lider olursanız, Saygıyı kazanamaz, korkuyla eğitmiş olursunuz, bu da sirkte ki zavallı aslanlar fillerden farksız olur ve %100 yanlıştır.

    Teşekkür ederim düzeltmeniz için.

    tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Golden cinsi köpekten bunu okumak beni çok şaşırttı. Çok geçmiş olsun, rabbim beterinden korusun.

    Beni de bu sürekli ısırıyor hocam 😂
    Hocam bu arkadaşlar çok farklı canlılar, köpeğim beni ıssırıyor, ama evde kedimiz de var, ayrı odalarda yaşıyorlar köpeğim kediden korkuyor, açıkcası bende korkuyorum kedimizden
    KÖH lere asla laf yok onlar tahmin edilemez, önceden davranışları kestirilemez tuhaf arkadaşlar


    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok tehlikeli be hocam bağzı insafsız vicdansız insanlar sokağa içinde çivi olan kemikler atıyorlar. çok dikkatli davranmak gerekiyor.

    örnekleri var.

    https://www.youtube.com/watch?v=FTIV7ZyhpR4
    Hocam tam olarak bundan korkuyorum bende, yoksa sokaktan ne yemiş ne yememiş pek müdehale etmezdim çok zararlı şeyler olmadıkça. Çok fazla zehirleme, kıyma içine cam kırığı atma, kemik içine çivi saplama gibi vakalar var. Tam olarak da aslında korkum bu benim. Bir gün boğaz gırtlak derdinden kendine zarar verecek diye korkuyorum. O yüzden yarın ilk işim eğitim bitene kadar ağızlık almak olacak. Artık bana da zarar vermeye başladı çünki bu durum. Hem onu, hem kendimi korumuş olurum geçici bi süre en azından.

    Baştan beri ağızlık takmamamın nedeni de sokak köpekleri çok fazla bizim buralarda, 2 adet 30 - 40 kiloluk köpek gezdirdiğim için de ikisini de savunamam sürüye karşı. Kendilerini savunmaları için ağızlık takmıyordum ama artık takma vaktimiz geldi. Çok üzücü bir durum müslüman bir ülkede şu görüntülerden, bu konulardan korkmak....
  • 03-01-2025, 04:21:11
    #14
    Öncelikle çok geçmiş olsun.
    13 senedir Golden besliyorum. Yemek konusunu aşabilen varsa tebrikler
  • 03-01-2025, 04:54:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam geçmiş olsun umarım tekrarı yaşanmaz diyelim.
  • 03-01-2025, 05:43:09
    #16
    Zor iş hayatta köprk besleyemem
  • 03-01-2025, 07:46:46
    #17
    Rednose, blue, çin aslanı, vs vs bir çok köpek besledim, saldırganlık dereceleri cinsten cinse fark edebiliyor ama her köpek cinsi baskı sonucu istenmeyen durumlar yaratabilir, ben bunu anladım.





  • 03-01-2025, 08:02:29
    #18
    çok geçmiş olsun
    söyleyecek bir şey bulamıyorum ne diyeyim..



    alatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rednose, blue, çin aslanı, vs vs bir çok köpek besledim, saldırganlık dereceleri cinsten cinse fark edebiliyor ama her köpek cinsi baskı sonucu istenmeyen durumlar yaratabilir, ben bunu anladım.





    gözlerim doldu be ne yapıyorsun ya..