• 02-01-2025, 19:56:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bana kalırsa yaşı değil tecrübe ettiği şeyler olgunlaştırır. küçüklüğümden beri kendimi diğer insanlardan farklı ve zeki görürdüm hep. bugün ise zeka ve olgunluk arasındaki uçurumun gayet farkındayım. 4 sene önce yaptıklarım o gün ki aklımla normal geliyordu belki, şimdi düşünüyorum ve bazen utanıyorum. belki ilgi görme çabası, belki eğlence arayışı, can sıkıntısı.. 2 sene önce yaptıklarımı düşünüyorum, daha az olmakla beraber yine utanıyorum, geçen sene yaptıklarıma bakıyorum, utançtan çok, böyle yapmasam dediğim şeyler oldu. belki ileride daha farklı düşüneceğim. belki de bugün yaptıklarım için ileride pişmanlık duyacağım. insanın doğasında var bu sanırım. hata yaparak öğreniyoruzdur belki de?
  • 02-01-2025, 19:57:32
    #2
    Vazgeçilmesi zor olan şeylerden
    Vazgeçebilmek insanı olgunlaştırır
  • 02-01-2025, 19:59:04
    #3
    Eski sevgililer.
  • 02-01-2025, 19:59:04
    #4
    Babasının ölmesi üstünü tanımam
  • 02-01-2025, 20:00:22
    #5
    Yediği kazıklar
  • 02-01-2025, 20:01:49
    #6
    Yaşadığı her zorluk insanı güçlendirir ve olgunlaştırır.