Merhaba arkadaşlar ve terchlerin sonucları acıklaındı selcuk üniversitesini kazanmışım hayırlısıyla bu sene ordayım..varmı başka selcukta okuyan yada kazanan.
ne konyaya gitmişliğim vardır nede kuluya tam bi bilgim yok inş bu sene gittiğimde begenirim güzel olur benim içinde..evet antalyaya yakın diyorlar..arada canımız sıkılınca uğrarız artık: )