• 12-08-2009, 10:19:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ve terchlerin sonucları acıklaındı selcuk üniversitesini kazanmışım hayırlısıyla bu sene ordayım..varmı başka selcukta okuyan yada kazanan.
  • 12-08-2009, 10:23:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    KONYA EREĞLİ KEMAL AKMAN MESLEK YÜKSEKOKULU

    bende burdayım
  • 12-08-2009, 13:53:56
    #3
    Kulu güzel yerdir,keyfini çıkar...Antalyayada yakın
  • 12-08-2009, 15:04:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kulu tam kopya mekanıdır
  • 12-08-2009, 15:49:34
    #5
    Kulu Meslek Yükseokulu'nda ortam nasıldır bilmem ama Kulu güzel yerdir. Okul dışındaki vakitlerini Palmiye parkında geçirirsin artık.
  • 12-08-2009, 17:12:27
    #6
    Kulu > Bazıları kuğulu olarakta bilir, birkere gittim gerçi küçük ama şirin bir yer... tekrardan başarıalr
  • 12-08-2009, 22:23:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ne konyaya gitmişliğim vardır nede kuluya tam bi bilgim yok inş bu sene gittiğimde begenirim güzel olur benim içinde..evet antalyaya yakın diyorlar..arada canımız sıkılınca uğrarız artık: )
  • 13-08-2009, 09:27:57
    #8
    Antalya'ya yakın mı? Pek yakın olduğu söylenemez. Ama Ankara'ya Konya'dan daha yakın.