Siz Olsanız Ne Yapardınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
4
●
184
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
29-12-2024, 22:02:22
#1
Swenscol
Konu silinebilir
29-12-2024, 22:08:01
#2
erkancan_87
25 bin lira için değmwz. Sonucta cv de dell de toshiba da... vs yazmiycak. Yapilan işin kendisi de cv de onem arz etmez.
29-12-2024, 22:08:18
#3
Misafir
Dün de aynı konuyu açmamış mıydınız? Yanlış mı hatırlıyorum?
30-12-2024, 02:44:25
#4
Swenscol
+++
30-12-2024, 11:44:54
#5
Swenscol
Guncel
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler