• 28-12-2024, 09:22:44
    #1
    ben 3 hafta önce direksiyon sınavından kaldım tekrar girmek için 2500tl yatırdım.
    bugün mesaj geldi 3 ocak 2025 zam gelmiş 4000 tl olmuş 1500 tl daha yatırmamızı istiyolar ibana atıp dekont istiyolar.
    ben yatırdım zaten 2500tl ?
  • 28-12-2024, 09:30:55
    #2
    yatırmayın, siz zaten zamanında geçerli olan fiyatı yatırmışsınız.
  • 28-12-2024, 09:32:10
    #3
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırmayın, siz zaten zamanında geçerli olan fiyatı yatırmışsınız.
    ama mesajda yatırmassanız dosyanız yanacak diyor
  • 28-12-2024, 09:47:56
    #4
    Malesef ödemek zorundasınız. Böyle saçma kurallar ancak bizim ülkemizde olur herhangi bir avrupa ülkesinde bunun eşi benzerini göremezsiniz. Dosya masrafları arttığı için ehliyet veren kurumun da ödeyeceği masraf ona göre güncelleniyor.
  • 28-12-2024, 10:08:28
    #5
    Hocam siz mebe o şekilde ödediniz mi?
    2250 ödeyeceksiniz diye biliyorum.
  • 28-12-2024, 10:26:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    4000 gönder sonrasında cimerden ihbar et hocam milli eğitim bakanlığına
  • 28-12-2024, 11:22:45
    #7
    gönder ehliyeti geçtikten sonra git şikayette bulun
  • 28-12-2024, 11:25:44
    #8
    Hocam bu sanki sürücü kursu ile ilgili gibi geldi.
    Siz parayı onlara vermişsinizdir onlar da ilk anda sizin ücretinizi ödememiştir (ya da ödemiştir, kişi başına 1500 tl fazladan alsalar 200 kişi olsa iyi para yapıyor)
  • 28-12-2024, 12:45:28
    #9
    Sürücü kursu sahibi olarak..
    Sınav ücretleri sürücü kursları tarafından son dakika olmasın diye erkenden toplanıyor. MEB sınav tarihini aynı gün belirleyip aynı gün de sürücü kursundan ödeme talep ediyor.
    2025 ocak ayında sürücü kurslarına fiyat zam geldiğiniden dolayı, aynı zamanda MEB sınav ücretlerine zam yaptığından dolayı her iki taraftan dolayı da fiyat otomatik yükseliyor.
    Sizde sınava 2025 yılı takviminde gireceğinizden dolayı bu fiyat farkı ortaya çıkıyor.