kriptokulu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç Ekran TV Kullanıyorsunuz?
34
●1.118
- 20-12-2024, 11:14:44Samsung vardi bizde 43" arasinda pek fark yok gayet kaliteli ücretsiz kurulumda var hemen geliyor servis oneririm.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 11:31:2849' LG Nanocell kullanıyorum yaklaşık 5 senedir.. 5 senede hiç bir sıkıntısı olmadı çok memnunum.. ama OLED niyetine girdim bakalım
- 20-12-2024, 15:05:26
