Dost Üzülür Düşman Güler Böyle Derde Gülünür mü? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dost Üzülür Düşman Güler Böyle Derde Gülünür mü?
3
●
182
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dost Üzülür Düşman Güler Böyle Derde Gülünür mü?
12-12-2024, 18:43:53
#1
mebularts
Arabeskin Kraliçesi Sago ile döndü :')
https://youtu.be/oCtYxlu1udg
12-12-2024, 18:50:41
#2
Misafir
Eski ve eskye ait ne varsa kendi orjinalliğinde kalması taraftarıyım. Zaten onları özel kılanda o.
Herkesin diline pelesenk olmuş böyle eserleri popüler kültüre ayak uydurmak için mahvetmekten öteye gitmiyor.
mebularts
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
12-12-2024, 19:53:08
#3
Dixon
Selenay vardı ah ah ne dinlerdik, Elenor Müzik etiketiyle piyasaya çıkmıştı
12-12-2024, 19:54:49
#4
LordHaseky
Olmamış.
Tamamen arabeske kaymış.
Old school sagocuyuz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler