• 12-12-2024, 18:43:53
    #1
    Arabeskin Kraliçesi Sago ile döndü :')

    https://youtu.be/oCtYxlu1udg
  • 12-12-2024, 18:50:41
    #2
    Eski ve eskye ait ne varsa kendi orjinalliğinde kalması taraftarıyım. Zaten onları özel kılanda o.
    Herkesin diline pelesenk olmuş böyle eserleri popüler kültüre ayak uydurmak için mahvetmekten öteye gitmiyor.
    • mebularts
    mebularts bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2024, 19:53:08
    #3
    Selenay vardı ah ah ne dinlerdik, Elenor Müzik etiketiyle piyasaya çıkmıştı
  • 12-12-2024, 19:54:49
    #4
    Olmamış.
    Tamamen arabeske kaymış.
    Old school sagocuyuz.