Dostlar merhaba,
Yurtdışına legal şekilde gidip çalışmak, yerleşmek istiyorum. Bunu için çok fazla danışmanlık şirketi var. Ancak hangisi iyidir hangisi kötüdür bilmiyorum. Hepsi hemen hemen aynı vaatleri veriyor. Havacılık sektöründe 14 yıllık tecrübem var. Web tasarım & programlama ön lisans mezunuyum. Kendi sektörümde bir iş bulursam daha rahat ederim ancak zorunluluk değil. Bu hizmetlerden yararlanıp yurtdışına göçenler var mı? Varsa nasıl bir yol izlemeliyim? Nelere dikkat etmeliyim? Yorumlarınızı benim için değerli. Yardımcı olursanız sevinirim.
Yurtdışı için Danışmanlık Şirketi
2
●78
Profilimde yer alan Whatsapp numaramdan ulaşırsanız birkaç bilgi verebilirim. Ben de aynı yoldayım fiili olarak ilerliyorum.