Han Savaşlarına Katılın!Dağıtalım ortalığı (: - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Han Savaşlarına Katılın!Dağıtalım ortalığı (:
6
●
453
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Han Savaşlarına Katılın!Dağıtalım ortalığı (:
07-08-2009, 11:30:56
#1
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar hansavaşlarında server1 resetlendi.ahım şahım gelişen kimse yok.bence sizde hemen yerinizi alın.
bunlar benim bilgilerim;
Resime tıklayarakta üye olabilirsiniz.benim iyiliğimede olur
Birlikte bi klan kuralım
07-08-2009, 13:57:37
#2
Line
Bayağı eskiden Haymac'la beraber oynardık .vay
07-08-2009, 14:01:28
#3
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bayağı eskiden Haymac'la beraber oynardık .vay
bende o zamanlar başladım.haymac'ın klanındaydım ((:
07-08-2009, 14:22:25
#4
Yildizturk
Oyunda bana yardım edenler olabilecekse oynayabilirim .
07-08-2009, 14:38:04
#5
spider58
Üyeliği durduruldu
ogame gerizekalısından kurtulana kadar ne çektim.
buna ve benzerlerine hayatta bulaşmam.
07-08-2009, 17:11:28
#6
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Yildizturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyunda bana yardım edenler olabilecekse oynayabilirim .
sen resime tıklayıp üye ol.zaten danışman denen bi özellik var.o sana yardımcı oluyo.bende olurum
07-08-2009, 19:24:59
#7
Yildizturk
RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen resime tıklayıp üye ol.zaten danışman denen bi özellik var.o sana yardımcı oluyo.bende olurum
senin referansın ile üye oldum . seni friend'ede ekledim .. oyundaki ismim oktayusx
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler