• 23-11-2024, 00:55:25
    #1
    Platin üye
    İnşallah bu sene çok kar yağar, barajlarımız fullenir. Dikkat edelim ani hava sıcaklığı düşüşlerinden dolayı hastalanmayalım.

  • 23-11-2024, 00:57:19
    #2
    Hastayız zaten üstatt
    Güzel haber ^^
  • 23-11-2024, 00:57:35
    #3
    Hasret kaldık sağlam kar yağışına hocam inşallah güzel bir kış geçiririz
  • 23-11-2024, 00:58:08
    #4
    Qui non proficit, deficit
  • 23-11-2024, 00:58:40
    #5
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastayız zaten üstatt
    Güzel haber ^^
    Çok geçmiş olsun hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasret kaldık sağlam kar yağışına hocam inşallah güzel bir kış geçiririz
    İnşallah hocam, kar yağışı ayrı bir huzur veriyor
  • 23-11-2024, 01:02:52
    #6
    Kar yağınca romantizmi yaşanmıyor ki hocam.

    Ertesi gün yollar vıcık vıcık su ve siyahımsı bir renge bürünüyor.

    Kırsal alanlarda görsel güzel oluyor.
  • 23-11-2024, 01:06:50
    #7
    Kombileri kokleyeccegiz 1100 lira gelen fatura 4bini bulur heralde
  • 23-11-2024, 01:13:03
    #8
    Hocam sabah 9:30da hava 19 derece, 11:30da 4 derece olacak diye paylaşım yapmış biri. Gel de hasta olma hadi.