• 21-11-2024, 17:34:00
    #37
    Misket/taso
  • 21-11-2024, 17:34:16
    #38
    huba huba
  • 21-11-2024, 17:55:32
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaptan mağara adamı geliyorrrrrr
    Görsele bakınca repliğin kulağında yankılanması peki?
  • 21-11-2024, 18:00:39
    #40
    Babamın aldığı Kokoşale bisküvinin tadına bayılırdım.
    Sokakta ayı oynatıcı ile muhterem ayısını defalarca gördüm.
    Atari salonunda Golden Axe - Tyris Flare (Arcade / 1989) oynardım.
    Mazide kalan Commodore 64, Tetris, Sega Mega Drive falan aklıma geldi.
  • 21-11-2024, 18:08:09
    #41
    Gta 3 ile yaşıtım

  • 21-11-2024, 18:14:09
    #42
    Kurumsal PLUS


  • 21-11-2024, 18:26:47
    #43
    iyisite.NET
    Kars
  • 21-11-2024, 18:27:05
    #44
    Dinozor gibi hissediyorum böyle konularda.
    Üniversitede daktilo dersi alan son jenerasyondum.
    Bizden sonra klavye dersine geçildi.

    İlk banka hesabımı açtığımda bankalarda ATM bankamatik yoktu.

    Ortaokulda herkes acil durum için cebinde ankesörlğ telefon jetonu taşırdı.
  • 21-11-2024, 18:31:43
    #45