• 17-11-2024, 19:04:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    @mahsunkaraca; Amerika'dan selamlar

  • 17-11-2024, 19:04:31
    #2
  • 17-11-2024, 19:05:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahsun bey ABD çıkmış 😅
  • 17-11-2024, 19:05:15
    #4
    izlemeye değermi bilmiyorum ama 1. bana göre iyiydi
  • 17-11-2024, 19:10:45
    #5
    Adam tek tek çoğu sektörü feth etti ne yapsa tutuyor yakında gerçekten adaylık koyup başarıya ulaşırsa şaşırmam.
  • 17-11-2024, 19:11:12
    #6
    Growth Manager
    1 baya iyiydi, güldürdü fazlasıyla. sadece baş döndüren sahneler çoktu.
  • 17-11-2024, 19:26:24
    #7
    1. Film çok iyiydi ama 2.’yi henüz izlemedim, nasıl?
  • 17-11-2024, 19:28:25
    #8
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Film çok iyiydi ama 2.’yi henüz izlemedim, nasıl?
    kötü ben dün izledim beğenmedim, aynı konular içerisinde sıkışmış
  • 17-11-2024, 19:44:54
    #9
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü ben dün izledim beğenmedim, aynı konular içerisinde sıkışmış
    Gerçek hayatı iyi yansıtmış o zaman 😂