Ne Büyük Laf Etmişim - İmza Niteliğinde - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Büyük Laf Etmişim - İmza Niteliğinde
4
●
390
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne Büyük Laf Etmişim - İmza Niteliğinde
15-11-2024, 23:01:45
#1
Browland
Bir konumdan bir konuma giderken mesajları okuyordum, Bir cümlede ne büyük laf etmişim öyle... Kendi imzama koyacağım. Benim Lafımdır Çalmayın !
konu mesaj linki sene 03.2022
TIKLA
15-11-2024, 23:04:32
#2
Misafir
Browland
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
15-11-2024, 23:18:46
#3
TheSeth
çaldım hocam kusura bakmayın
15-11-2024, 23:26:44
#4
baalcim
Üyeliği durduruldu
Hocam siz Nikola Teslanın yerinde olsanız kafayı yerdiniz heralde. 😊
15-11-2024, 23:56:08
#5
Browland
baalcim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz Nikola Teslanın yerinde olsanız kafayı yerdiniz heralde. 😊
Emin adımlarla tarihe nokta koyacak bir filozof olma yolunda ilerliyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler