• 08-11-2024, 23:01:43
    #1
    Arkadaşlar son 1 haftadır toplu taşımayı fazlaca kullandım insanlarla iç içe gittim devamli son 3 gündür yüksek ates mide bulantısı ishal ne tür hastalık varsa hepsini kaptim dikkat edin toplu taşımada özellikle maske takın fena salgın var yine.
  • 08-11-2024, 23:05:17
    #2
    TASARIM AJANSI
    Maska takmak dışarıdan gelen mikroba engel olmuyor, sadece öksürük-soluma vb. durumlarda bizim dışarı daha az mikrop vermemizi sağlıyor diye duymuştum.
    Mecburen işe gidip geliyoruz, dikkat edebilecek bir şey yok hocam.
  • 08-11-2024, 23:07:23
    #3
    Hafta başında atlattım. Bağışılıklığım çok kuvvetlidir ama bayıldım nasıl bir hastalıksa.
  • 08-11-2024, 23:09:00
    #4
    Türkiyede olduğu gibi yurtdışındada bi salgın var, cevremde bir çok kişi öksürük ateş, burun tukanıklığı, tat alamama gibi sorunlar var. benim oğlul 2 haftadır tat alamam, öksürük brun tıkanıklığı var.
    Allah sonumuzu hayr etsin.