Arkadaşlar son 1 haftadır toplu taşımayı fazlaca kullandım insanlarla iç içe gittim devamli son 3 gündür yüksek ates mide bulantısı ishal ne tür hastalık varsa hepsini kaptim dikkat edin toplu taşımada özellikle maske takın fena salgın var yine.
Maska takmak dışarıdan gelen mikroba engel olmuyor, sadece öksürük-soluma vb. durumlarda bizim dışarı daha az mikrop vermemizi sağlıyor diye duymuştum.
Mecburen işe gidip geliyoruz, dikkat edebilecek bir şey yok hocam.
Türkiyede olduğu gibi yurtdışındada bi salgın var, cevremde bir çok kişi öksürük ateş, burun tukanıklığı, tat alamama gibi sorunlar var. benim oğlul 2 haftadır tat alamam, öksürük brun tıkanıklığı var.
Allah sonumuzu hayr etsin.