• 27-10-2024, 20:08:13
    #1
    Arkadaşlar pastanede gördüm deneyim dedim harbiden çok güzel kıvamı varmıs uzun süre sonra cikolata yedim bunun sayesinde
  • 27-10-2024, 20:09:34
    #2
    Kasım 30da dubaiye gideceğim hocam.Bizde orda deneyelim abartıldığı kadar varmi😅
  • 27-10-2024, 20:09:43
    #3
  • 27-10-2024, 20:09:50
    #4
    Kişisel Rütbe
  • 27-10-2024, 20:11:46
    #5
    bıktım yawww şunun reklamlarını görmekten
  • 27-10-2024, 20:12:03
    #6
    Afiyet olsun. Damak zevki meselesi.
    Yiyene saygı duyarım ama ben yemem.
  • 27-10-2024, 20:12:59
    #7
    Kişisel Rütbe

    bunu deneyin nasıl hocam
  • 27-10-2024, 20:24:57
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bunu deneyin nasıl hocam
    yaa Allah iyiliğini versin bune yaa