• 26-10-2024, 23:22:22
    #19
    Maalesef
  • 26-10-2024, 23:59:44
    #20
    1 aylık Plat kazanmıştım.
  • 27-10-2024, 00:05:43
    #21
    hiç kazanamadık hatta katılan herkesin kazandığı bir çekilişte kazanamamıştım bildirim gelmediği için ödül için pm atamamıştım çekilişi hatırlayıp konuya baktığımda adam banlanmıştı 5 sene önce filan olması lazım. bizde ki de böyle bi şans.
  • 27-10-2024, 04:09:42
    #22
    Galiba 2014 senesiydi, Nescafe 3'i 1 arada çekilişi vardı. 200 tane kahve alıp kavanoza doldurmuştum, tek tek kodlarını girmiştim. Neyse, çekilişin açıklanacağını günü unutmuşum bile, bir gün U2 Tanıtım diye bir yerden aradılar çekilişten ürün kazandınız diye. dol*andı*rıcı diye inanmadım internette aradım firmayı meğer Nescafe'nin çekişini üstlenen firmaymış. Çekiliş sayfasına bir girdim baktım ismim yazıyor. Sonra ne kazandığıma baktım PlayStation 4 kazanmışım, bir de PS4 o zamanlar yeni yeni çıkmıştı daha. Bu da başımdan geçen bir çekiliş hikayesidir arkadaşlar. Merak edilen o soruya cevap olarak, Evet arkadaşlar veriyorlar. PS4'ü sisteme girdiğim adrese 2 gün sonra kargoladılar ve 4.gün PS4 evimdeydi. Ben de sizler gibi, o ana kadar çekilişten bir şey kazanıldığını düşünmüyordum. Ama birebir başımdan geçen bir olay.
  • 27-10-2024, 11:35:10
    #23
    Kurumsal PLUS
    2 kere kazandım biri 1250 tl biri 1000 tl zamanında çok iyi paraydı
  • 27-10-2024, 12:07:21
    #24
    p40 pro ve tokiden ev kazandım
  • 27-10-2024, 13:32:51
    #25
    r10da değil de, başka bi facebook çekilişinden logitech bluetothlu klavye kazanmıştım
  • 27-10-2024, 15:01:54
    #26
    15 yıl önce bir forumda premium üyelik,
    5-10 yıl önce de facebook'da metin2 hesabı kazanmıştım.
    bu kadar
  • 29-10-2024, 12:30:22
    #27
    https://www.r10.net/off-topic/335993...-kazandim.html

    Benim zirve bu. 😂