• 19-10-2024, 14:26:06
    #1
    Herkesin üşenip de ertelediği, yapmadığı, önemli olup da önem veremediği şeyler vardır. Üşenme duygunuz kalksa hayatınız nasıl değişirdi?
  • 19-10-2024, 14:32:21
    #2
    Üşenmesem amele olurdum üşendiğim için freelance çalışıyorum hocam
  • 19-10-2024, 14:33:08
    #3
    TEYİTSİZ TİC. YAPMA !!!!
    trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşenmesem amele olurdum üşendiğim için freelance çalışıyorum hocam
    güzel bakış açısı gülerek okudum 😀
  • 19-10-2024, 14:36:42
    #4
    Usenmesem sirketimde çalışan personellerim olurdu üşendim maaşlı calisanim
  • 19-10-2024, 14:36:42
    #5
    Üşenmiyorum ama bazen bıkıyorum. Bu da hayatımı etkileyecek derece de değil. Sonuçta para kazanmanız lazım
  • 19-10-2024, 14:41:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Üşenmesem viyanada haftasonlarıda çalışacak bi iş bulurum fakat haftasonları yatarak geçiriyorum 😂