• 07-10-2024, 00:34:49
    #1


    Şeklinde muamele gördüğünüz işveren adaylarına
    olay bu doğrultuya evrildiğinde, tepkiniz ne oluyor?
    (en son bi arkadaşın parasını anında , gerı gonderdık eft ucretıde bızden gıttı ama
    İCE CUBE etkisi güzel oldu.)
  • 07-10-2024, 00:40:36
    #2
    Bu foto ne abicim
  • 07-10-2024, 00:45:05
    #3
    Kim bu keçi?
  • 07-10-2024, 00:46:41
    #4
    Ben bu akşam daha para göndermeden öyle olacağını anladığım içini birini engelledim
  • 07-10-2024, 00:47:07
    #5
    Direk çalışmayı sonlandırırım.


    Yaklaşık olarak 2500 dolar iş anlaşması yaptım tabi sözlü olarak anlaştık. Net bir anlaşmaya dönüşüp icraat aşamasına gelmeden.. bir kaç defa telefonla görüştüm. Olayın bu hâl alacağına kanaat getirdim ve çok yoğun olduğumu sizinle çalışamayacağım şeklinde dönüş sağladım.
  • 07-10-2024, 00:49:55
    #6
    Bahseetiğim adam benimle tam 4 saat görüşmeden sonra bana bir ön çalışma yap dedi. Ben artık ne olduğunu olacağını anladım ve engel koydum.
  • 07-10-2024, 00:49:59
    #7
    @Soviet; foto hocam
  • 07-10-2024, 00:50:52
    #8
    ideal11lihacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahseetiğim adam benimle tam 4 saat görüşmeden sonra bana bir ön çalışma yap dedi. Ben artık ne olduğunu olacağını anladım ve engel koydum.
    Bu demo ve ön çalışmalardan bile emek çalıcılar çıkıyor hocam maalesef
  • 07-10-2024, 00:50:54
    #9
    Ben direk parana da sana da vs diyorum.