• 31-07-2009, 00:53:04
    #10
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    TTnet emekliyor hâla...
  • 31-07-2009, 01:04:09
    #11
    Nevan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bilen birisi biraz aydınlatabilir mi konuyu. Şimdi bu USB'ye ayrı para veriyor muyuz? Bunda da TTNET'deki gibi kota var mı? Kotalı fiyatlar nasıl?
    nasıl ttnet 4gb kotalı paket varsa bunlarda 1gb 2gb diye kotaları var usb ile bağlarsan bilgisayarına daha çok görüntü vs olca için çabuk kota dolar dolunca hizmet bitiyor paran ile tekrar alıyon..
    aylık pakey söyle oluyor ttnet nasıl 4gb sonra para veriyoz ilave buda öyle ne kadar fazla kullanıyorsan ücretleri var.
  • 31-07-2009, 12:11:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    3g yi herkes çok merak ediyo . TTnet i kapattırıp 3g den modem alacam ama hakkında fazla bilgim yok biraz beklemeyi tercih ediyorum
  • 31-07-2009, 12:22:31
    #13
    şu fiyatlarıda adslin fiyatları gibi olsa keşke
  • 31-07-2009, 17:07:45
    #14
    Bugun denedim güzxel bi olay turkcellde şimdilik tarifen üzerinden hesaplanıyor Bedava dakikalarınıda kullanabiliyorsun görüntülü olarak.

    +bir saat bedava görüşme veriyorlar..