• 30-07-2009, 11:38:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar,

    Ben facebookta 5.000 üyeli grubuma mesaj atamıyorum.Araştırdım 5.000 üye üstü oldu mu facebook bu özelliği kaldırıyormuş.

    Bu sorunu gidermek için ne yapmak gerekiyor ? Bilgisi olan arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verebilir mi acaba ?

    Tüm Üyelere Mesaj gönder seçeneğinin yerinde Reklam ve Duyuru çıkmış.Acaba Reklam mı veremek gerekiyor ?

    Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Kolay Gelsin.
  • 08-09-2009, 01:35:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu hortlatmış gibi olmayayım ama aynı sorun bende de var..
  • 08-09-2009, 01:46:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Grup Olarak Duvara Yazamıyormusunuz Grup Yöneticisi Olarak Grub Duvarına Yazarsanız Grupdaki kişiler görürler diye biliyorum.
  • 08-09-2009, 01:47:11
    #4
    Çaresi yoktur.
  • 08-09-2009, 02:09:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    deLym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grup Olarak Duvara Yazamıyormusunuz Grup Yöneticisi Olarak Grub Duvarına Yazarsanız Grupdaki kişiler görürler diye biliyorum.
    Duvara değil toplu posta gönderemiyoruz.