Merhaba Arkadaşlar,

Ben facebookta 5.000 üyeli grubuma mesaj atamıyorum.Araştırdım 5.000 üye üstü oldu mu facebook bu özelliği kaldırıyormuş.

Bu sorunu gidermek için ne yapmak gerekiyor ? Bilgisi olan arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verebilir mi acaba ?

Tüm Üyelere Mesaj gönder seçeneğinin yerinde Reklam ve Duyuru çıkmış.Acaba Reklam mı veremek gerekiyor ?

Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

Kolay Gelsin.