Merhaba Arkadaşlar,
Ben facebookta 5.000 üyeli grubuma mesaj atamıyorum.Araştırdım 5.000 üye üstü oldu mu facebook bu özelliği kaldırıyormuş.
Bu sorunu gidermek için ne yapmak gerekiyor ? Bilgisi olan arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verebilir mi acaba ?
Tüm Üyelere Mesaj gönder seçeneğinin yerinde Reklam ve Duyuru çıkmış.Acaba Reklam mı veremek gerekiyor ?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Kolay Gelsin.