Boş yorum onunkide.. Kurumsal plus evet güvenilirliğin simgesi olabilir ama her kurumsal plus güvenilir değildir. Adı üstüne 'Kurumsal'.. Yani sizin kullanma amacınız gibi sadece güven kazanmak için olsa 'Güvenilir Plus' satarlar

şaka gibi.
Hayır cidden dalga geçiyor galiba laf ediyor bizim edemememiz için bizi engelliyor.. Çok yazık... Hayır laf edeceksen engelleme "Yapın yapın hepiniz yorum yapın prinç taşı ayıklıyorum yarın öbür gün benden bir kuruş boğazınıza girmesin diye" senden gelecek 1 kuruş bizi bulmasın yeter..