saat 5 kadar yanımdan ayrılmadı sevdim biraz suya girdi oynadı durdu
saat 6 gibi malzemeleri arabaya taşıyordum avda cizme giyerim genelde ayakabımı bagaja bırakmıştım.
köpek arac yanında agzında bir ayakabıyla oynarken gördüm actım videoyu kayıta aldım ayakabıyı aldı koşmaya basladı son an fark ettimki benim ayakabının teki agzında getir o benim demeye başlayınca agzında koşması arttı arabayla arası 200mt oldu biraz daha kosturunca ayakabıyı alıp geldi :d sonra bindim araca eve donerken aynadan baktım 3km felan peşimden koştu cok oyuncu kesin köyden birilerinin köpegi ama vidosu anı olarak kaldı karnını doyurdum ayakabımı caldın dedim :d
adını karabaş koydum artık denk gelirse 2kg tavuk kırıntısı alıp gidecem karabaşa

daha bende seviyorum yazık diyorum kendi kendine bu baraj başında oynuyor sipa diyorum :d