Bu sıralar çok yaşamaya başladım misal bir konu açıyorlar, hizmet almak istiyorlar. İletişim adreslerinden ulaşıp kendimi tanıtıyorum, istedikleri işlem için detaylı bilgilendirmeler yapıyorum. İsteğini inceleyip zaman harcıyorum paragraf paragraf açıklama yapıyorum, arkadaşda kalkıp ilgileniyormuş gibi 2 cevap veriyor sonrasında ise tık yok resimde de gördüğünüz gibi ne kadar uzun açıklamışım ve henüz ne fiyat ne süre belirtmişim tamamen memnuniyeti için konuşmuşuz. Arkadaş kalkıp uyarmama bile görüldü atıyor. Bu şekilde ticaret yapmaya çalışanlar nasıl bir kafadalar çok merak ediyorum.
Not : Tabiki bir hizmet veriyorsak gelen soruları vs sabırsızlıkla cevap vereceğiz ama bu kadar bi bilgilendirme isteyip olumsuz dahi bi geri dönüş yapmadan da görüldü atılmasının bir savunması yok bence.