Basit bir fusion 360 çizimi yapabilecek var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Basit bir fusion 360 çizimi yapabilecek var mı?
2
●
76
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Basit bir fusion 360 çizimi yapabilecek var mı?
25-09-2024, 07:58:59
#1
ZekiOzl
Arkadaşlar merhaba,
evdeki modem için 3D yazıcımdan buna benzer bir kutu basmak istiyorum stl sini bulamadım maalesef.
Ölçülerini biraz değiştirmek istiyorum. Çizebilecek arkadaş var mı ? (WiFi ve gülücük emojisi ile)
25-09-2024, 08:15:53
#2
alfaparmak
Çizebiliriz hocam profilimdeki wp den yazar mısınız
25-09-2024, 08:24:38
#3
sadeceonur
Profilimdeki numaradan yazarsanız öğleden sonra çizimleri yapıp teslim edebilirim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler