Bu isteğin işlenmesi çok uzun sürüyor, sunucu tarafından zaman aşımına uğradı. Zaman aşımına uğramaması gerekiyorsa, lütfen 'Bağlantı Zaman Aşımı'nı artırmak için bu web sitesinin yöneticisiyle iletişime geçin.
Bu websitenin yöneticisi ile iletişime geçmem lazımmış.
200mb s.onlınem var ben bılmem.
Yakarım bu gezegeni
R10'' İstek Zaman Aşımıymış
5
●180
- 22-09-2024, 13:22:25El mecbur hocam devamOnur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2024, 14:07:31Bizde 10 gbps var biz nükleer mi atalım?Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle