• 20-09-2024, 18:57:25
    #1
    Gizli sekmede girilen siteler iş yeri bilgi işlem tarafından görebilirmi yada görünüyorsa direk site adımı cıkıyor geçmişte nasıl görünüyor
  • 20-09-2024, 18:58:48
    #2
    Ofis yönetim sistemleri masaüstünde yapılan anlık tüm işlemleri görüp kaydedebilir..
  • 20-09-2024, 19:00:25
    #3
    Evet Hocam iş yerinde Bilgi işlem varsa log kayıtlarından gayet gözükür . Gizli sekme o bilgisayarı kullanan diğer kişiler görmesin diye var aslında
  • 20-09-2024, 19:01:40
    #4
    Firewall üzerinden hangi kullanıcı hangi sitelere gitmiş görüntüleyebiliyoruz.