• 18-09-2024, 17:25:03
    #1
    -edited-
  • 18-09-2024, 17:29:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Diğer konuda papatya çayı önermiştim, bu sefer ada çayı içmenizi öneriyorum hocam
  • 18-09-2024, 17:31:59
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Yaşamınızın her evresinde garip insanlarla karşılaşacaksınız, bu kadar takıntı yapmayın sizde ona gülün geçin. Bende alıngan bir yapıdayım ancak bu bir süre sonra yaşam kalitenizi düşürüyor, yavaş yavaş kafaya takmamayı ve gülüp geçmeyi öğrenmek gerekiyor. Neye güldüyse gülsün...
  • 18-09-2024, 17:32:42
    #4
    güldüyse numarasını vericektir
  • 18-09-2024, 17:33:14
    #5
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer konuda papatya çayı önermiştim, bu sefer ada çayı içmenizi öneriyorum hocam
    Ahahwhsa yavaş yavaş sinirim azalıyor hocam, bir sonrakinde çay önermeniz gerekmeyecek
  • 18-09-2024, 17:34:28
    #6
    ESWORK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güldüyse numarasını vericektir
    Hocam dalga geçmeyin ya böyle şeylere çok sinir olan ve maalesef kafaya takan bir insanım komplekse giriyorum
  • 18-09-2024, 17:35:03
    #7
    Qui non proficit, deficit
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahwhsa yavaş yavaş sinirim azalıyor hocam, bir sonrakinde çay önermeniz gerekmeyecek
    Bir sonraki konu:

    @Enes59; Size siyah çay öneriyorum hocam
  • 18-09-2024, 17:44:51
    #8
    hocam sizi çay kurtarmaz başka yöntemlere başvurun.
  • 18-09-2024, 18:26:01
    #9
    Hocam hayatta takılabilecek o kadar şey varken emin olun bunu aklınızda yer etmeye değmez Ama burada sizde özgüven problemi hissettim