Yaşamınızın her evresinde garip insanlarla karşılaşacaksınız, bu kadar takıntı yapmayın sizde ona gülün geçin. Bende alıngan bir yapıdayım ancak bu bir süre sonra yaşam kalitenizi düşürüyor, yavaş yavaş kafaya takmamayı ve gülüp geçmeyi öğrenmek gerekiyor. Neye güldüyse gülsün...