Ne Yaptın Hocam Forumu Sen Mi Kurdun :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Yaptın Hocam Forumu Sen Mi Kurdun :)
17
●
1.370
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne Yaptın Hocam Forumu Sen Mi Kurdun :)
1
2
17-09-2024, 20:26:59
#1
DroidPeak
Üyeliği durduruldu
Eski üyelere bakarken bir üye farkettim, bu nasıl bir yaştır şaşırdım
https://www.r10.net/profil/484-vista.html
@
vista
;
19 yıl 1 aylık üye kendisi, siteyi kuran kişiye baktım @radmin 'e 19 yıl 2 aylık üye, acaba arkadaşı mı?
17-09-2024, 20:31:59
#2
zargoza
Forum yaşı bir çok kişinin normal yaşından büyüktür
17-09-2024, 20:32:36
#3
DroidPeak
Üyeliği durduruldu
zargoza adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum yaşı bir çok kişinin normal yaşından büyüktür
Valla öyle galiba, 20 senelik site neredeyse
17-09-2024, 20:37:08
#4
tavhane
biz başından beri buradayız, eroin gibi
17-09-2024, 20:38:15
#5
ahmetfurkan
forum yaşıyla yaşıtım
17-09-2024, 20:40:46
#6
EminSargin
r10
17-09-2024, 20:40:47
#7
VfxEmre
Üyeliği durduruldu
Smf123. Net, com, org sahibiydim 2004 ve 2005 de r10 ilk üyelerinden biriydim bir girsem 20 senede benim var sonra evlendik çoluk çocuğa karıştık hesap adını şifresini unutmuşum
30-10-2024, 01:32:24
#8
vista
DroidPeak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski üyelere bakarken bir üye farkettim, bu nasıl bir yaştır şaşırdım
https://www.r10.net/profil/484-vista.html
@
vista
;
19 yıl 1 aylık üye kendisi, siteyi kuran kişiye baktım @radmin 'e 19 yıl 2 aylık üye, acaba arkadaşı mı?
Yaşlanıyor muyuz acaba baya zaman olmuş hakikaten üye olalı
30-10-2024, 01:33:54
#9
Sazlon
Qui non proficit, deficit
DroidPeak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski üyelere bakarken bir üye farkettim, bu nasıl bir yaştır şaşırdım
https://www.r10.net/profil/484-vista.html
@
vista
;
19 yıl 1 aylık üye kendisi, siteyi kuran kişiye baktım @radmin 'e 19 yıl 2 aylık üye, acaba arkadaşı mı?
Forumun 484. üyesiymiş hocamız, olsun o kadar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler