Konu
Ne Yaptın Hocam Forumu Sen Mi Kurdun :)
30-10-2024, 01:33:54
#9
Sazlon
Qui non proficit, deficit
DroidPeak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski üyelere bakarken bir üye farkettim, bu nasıl bir yaştır şaşırdım
https://www.r10.net/profil/484-vista.html
@
vista
;
19 yıl 1 aylık üye kendisi, siteyi kuran kişiye baktım @radmin 'e 19 yıl 2 aylık üye, acaba arkadaşı mı?
Forumun 484. üyesiymiş hocamız, olsun o kadar