• 28-07-2009, 04:21:07
    #1
    Marlboro'nun Hikayesi



    Marlboro firması ilk kurulduğunda işleri çok kötü gidiyormuş. Şirket iflasın eşiğinde iken bir adam gelmiş, "Satışları bir ayda 3 katına çıkarırım ama bunun karşılığında da şirketin yarısına ortak olurum, yok çıkaramazsam ömrümün sonuna kadar fabrikada bedava tütün sararım." demiş. Marlboro'nun sahipleri zaten çıkmaz sokaktaymış, "Bir haftaya kalmaz batacagız, kaybedecek neyimiz var ki" diyerek kabul etmişler teklifi...

    Adamın bunlardan tek isteği binlerce boş Marlboro kutusuymus. Zaten depoda milyonlarcası varmış, talebini karşılamışlar hemen. Sonra bizimki bütün paketleri tek tek ezmiş ayağıyla, gece 12'den sonra da hepsini uçaktan bütün Amarika 'nın üstüne atmış. Sabah millet uyanınca bir bakmış ki her tarafta boş marlboro kutuları. "Yahu, bu sigara bu kadar çok içildiğine göre vardır bir hikmeti" diyerek sigara bayilerine akın etmişler. Şirket o ay 3 değil 5 katı satış yapmış. Tabii bizim adam da şirketin yarısına ortak olmuş. O kişi de kimmiş tahmin ettiniz herhalde..Philip Morris...
  • 28-07-2009, 04:23:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    nasreddin hocanın fıkraları bile daha iyi.

    kahrolsun marlboro.
  • 28-07-2009, 04:26:15
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel hikaye
  • 28-07-2009, 04:30:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gerçek payı varsa hikayenin harika bir senaryo doğrusu.tebrikler
  • 28-07-2009, 04:40:07
    #5
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasreddin hocanın fıkraları bile daha iyi.

    kahrolsun marlboro.
    Senin avatar Parlament falan içiyor galiba
  • 28-07-2009, 05:30:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin avatar Parlament falan içiyor galiba
    içtiğim için kahrolsun diyorum
  • 28-07-2009, 07:41:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bende duymuştum daha önce doğru galiba. Bu arada malbora içmemin hatta sigara içmemin tek nedeni bu hipnetör kovboydur. Çocukken bir özentilik kovboy olucaz die :P ( yani beni çevremdekiler alıştırmadı, ben onları alıştırdım )
  • 28-07-2009, 08:51:22
    #8
    Sehir efsansesi
  • 28-07-2009, 16:48:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende başka şekilde duyuştum ama neyse