Bende duymuştum daha önce doğru galiba. Bu arada malbora içmemin hatta sigara içmemin tek nedeni bu hipnetör kovboydur. Çocukken bir özentilik kovboy olucaz die :P ( yani beni çevremdekiler alıştırmadı, ben onları alıştırdım )