Yıllar sonra bir kızla konusmaya basladım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yıllar sonra bir kızla konusmaya basladım
9
●
532
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yıllar sonra bir kızla konusmaya basladım
1
2
13-09-2024, 02:12:29
#10
buraxklc
ViceViceN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anladım hocam peki ne yapmamızı bekliyorsun neden açtınız bu konuyu aydınlatır mısınız bizi 😂
fikirleri toplamak
ne yapmalıyım mesela
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler