• 13-09-2024, 00:17:07
    #1
    19 olduk değerli hocalarım pandemiden sonra ne kadar hiç birşeyden zevk alamasamda yaşayıp gidiyoruz tüm hocalarıma sevgiler
  • 13-09-2024, 00:20:21
    #2
    Kendimi kötü hissettim sayende.
  • 13-09-2024, 00:21:43
    #3
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi kötü hissettim sayende.
    neden hocam
  • 13-09-2024, 00:34:43
    #4
    Nice yıllara hocam
  • 13-09-2024, 00:37:04
    #5
    Doğum günün kutlu olsun, sağlıklı yıllar hocam
  • 13-09-2024, 00:52:36
    #6
  • 13-09-2024, 01:45:13
    #7
    19 ne be keşke o yaşta olsaydım 33'den bildiriyorum tünelin ucu .... bir yere çıktı gelmeyin
  • 13-09-2024, 01:46:43
    #8
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 ne be keşke o yaşta olsaydım 33'den bildiriyorum tünelin ucu .... bir yere çıktı gelmeyin