• 04-09-2024, 20:28:47
    #1
    Az önce farkettim, yeni yaptığım yorum saatine bakınca 19:20 gösteriyor. Ama saat 20:20 idi. Bu bir problem mi? Yoksa bilerek saati bu şekilde geride kullanıyor forum?
  • 04-09-2024, 20:33:47
    #2
    Dijital Büyüme Ortağınız
    Profilini düzenle > Seçenekleri düzenle kısmına gelip resimdeki gibi ayarlama yapabilirsiniz düzelmesi için
  • 04-09-2024, 20:33:51
    #3
    Tema ayarlarından düzeltebilirsiniz hocam
  • 04-09-2024, 20:58:37
    #4
    yudigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilini düzenle > Seçenekleri düzenle kısmına gelip resimdeki gibi ayarlama yapabilirsiniz düzelmesi için
    Hocam işin komik tarafı benim ayarlarımla sizin ayarlarınız aynı. Bir tek "pazartesi" olarak düzelttim. Diğerleri tutuyor.


    Şimdi düzeldi Teşekkür ederim.
  • 04-09-2024, 21:01:52
    #5
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarından düzeltebilirsiniz hocam

    Teşekkür ederim hocam. Bende pazar seçiliymiş, pazartesiyi seçince düzeldi.