, öyle çok gördüm 2k'ya website yapan sonra mağdur olup para harcanması gerektiğini anlıyorlar.
Siz olsanız yapar mıydınız ?
9
●328
- 01-09-2024, 03:34:24bırakın böyle iki vizyonsuz tarafta birbirini yesin işin sonunda iş zaten proflara kalıyor
, öyle çok gördüm 2k'ya website yapan sonra mağdur olup para harcanması gerektiğini anlıyorlar.