• 25-07-2009, 01:33:19
    #19
    Bende katılayım hediyeleri sonra yazarım (:
  • 25-07-2009, 01:50:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke yönetimdekiler de katılsa...
    Ne alaka ?
  • 25-07-2009, 02:34:19
    #21
    katılabilirmiyim
  • 25-07-2009, 02:39:21
    #22
    bende katılmak istiyorum saygılar..
  • 25-07-2009, 02:40:48
    #23
    bende katılmak istiyorum
  • 25-07-2009, 02:46:46
    #24
    bende varımm lütfen
  • 25-07-2009, 02:47:59
    #25
    bende katılabilirmiyim verebilcek birşeyim yok ama
  • 25-07-2009, 03:10:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Katılmak istiyorum hocam uygunmudur ?
    pr3 link verebilirim 1 aylık
  • 25-07-2009, 03:19:57
    #27
    bende katılayım.
    bi hediye düşünüyümde belki bende veririm