Merhaba. Yeni bir satış konusu tasarımı hazırladım ve yeni konumu hangi saatlerde açmam gerektiğini düşünüyorum. En çok online olan saatlerde yayınlamak daha mantıklı geliyor. İlk siparişler benim için çok önemli olacak. Ayrıca konu tasarımı için de feedbacklerinizi beklemekteyim. İçeriğe alttaki linkten ulaşabilirsiniz.
Konu Tasarımı
Dönüşlerinizi beklemedeyim. İyi çalışmalar dilerim.
Sizce Hangi Saatlerde Satış Konusu Açılmalı?
5
●160
- 18-08-2024, 20:55:08Hocam tasarım gerçekten çok çok iyi çok beğendim elinize sağlık 🌟
konu açma saati olarak genel manada en aktif saatler olarak 20-23 arası olabilir diye düşünüyorum. Şimdiden başarılar, bol kazançlar 💸
EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-08-2024, 20:58:03Beğenmenize çok sevindim hocam. O zaman yavaştan konuyu açayım ben.fattih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
