• 17-08-2024, 02:41:48
    #1
    Benim içerde 24.000 TL param kaldı haftalardır ödemeyi yapmadılar. Çağrı merkezini arayınca ulaşılamıyor diyor bir haftadır.

    Aşağıdaki konu yine r10’da açılmış:
    https://www.r10.net/off-topic/415653...pmiyorlar.html

    Şikayetvar dolmaya başlamış:
    https://www.sikayetvar.com/paymes

    Sağlam topuklayabilirler gibi geldi bana…
  • 17-08-2024, 02:44:58
    #2
    Firmayı bilmiyorum, Hiç kullanmadım ama uzun süre ulaşamamak bir garip.
  • 17-08-2024, 02:46:28
    #3
    yoksa sonu buypayer gibi mi olacak dersiniz
  • 17-08-2024, 02:48:52
    #4
    @Paymes;
  • 17-08-2024, 03:04:08
    #5
    uGurcan024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Paymes;
    En son yukarıdaki konudaki arkadaşa yazmışlar. Cözüyoruz demişler ama çözmemişler. İşler ciddileşiyor.
  • 17-08-2024, 03:05:49
    #6
    usual_situation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son yukarıdaki konudaki arkadaşa yazmışlar. Cözüyoruz demişler ama çözmemişler. İşler ciddileşiyor.
    24.000₺ sizden 12 3 5 diye diye milleti duman edicekler
  • 17-08-2024, 04:06:28
    #7
    Geçmiş olsun bence o paradan ümidinizi kesip kendi işinize odaklanın firar etmişlerdir bile bence
  • 17-08-2024, 06:02:09
    #8
    Herkes topuk diyor da şöyle de bi şey var
    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), dijital banka lisansı için gerekli olan sermaye tutarını 1 Milyar TL olarak belirledi. Böyle bir sermaye ile böylesine bir şey yapmak bana garip geldi he insanları mağdur ederek toplanan paraları faizle işleyip biraz takla attırıp daha çok para kazanma gibi bi niyetleri olabilir her zaman kurumsal isimli firmalarla çalışmanın daha iyi olduğunu bir kere daha görmüş olduk
  • 17-08-2024, 06:51:35
    #9
    Adamlar mukellef.co ile iş birliği yaptıkları için ben kullanmıştım. Yani mukellef.co kendi sitesinde bu adamları öneriyordu.