Benim içerde 24.000 TL param kaldı haftalardır ödemeyi yapmadılar. Çağrı merkezini arayınca ulaşılamıyor diyor bir haftadır.

Aşağıdaki konu yine r10’da açılmış:
https://www.r10.net/off-topic/415653...pmiyorlar.html

Şikayetvar dolmaya başlamış:
https://www.sikayetvar.com/paymes

Sağlam topuklayabilirler gibi geldi bana