Benim içerde 24.000 TL param kaldı haftalardır ödemeyi yapmadılar. Çağrı merkezini arayınca ulaşılamıyor diyor bir haftadır.
Aşağıdaki konu yine r10da açılmış:
https://www.r10.net/off-topic/415653...pmiyorlar.html
Şikayetvar dolmaya başlamış:
https://www.sikayetvar.com/paymes
Sağlam topuklayabilirler gibi geldi bana