• 16-08-2024, 01:34:48
    #10
    Arkadaşlar daha önce yine aynı numara üzerinden ulaşmış 100 tl istemiş. Şimdi ulaştı 200 tl istiyor. Attığı ses kayıtlarına baktım sesler birbiri ile uyuşmuyor. Ekip bunlar
  • 16-08-2024, 01:35:55
    #11
    toplanıp mustafanın borçlarını ödeyip foruma kazandırmamız yok mu .D şakaydı
  • 16-08-2024, 01:36:20
    #12
    Selimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplanıp mustafanın borçlarını ödeyip foruma kazandırmamız yok mu .D şakaydı
    Sesli güldüm
  • 16-08-2024, 01:36:44
    #13
    Arkadaşlar bu arkadaş ve bunun gibiler için konu açmak bile zaman kaybı. Bugün bir konu açtım ama bunlara konu açıp prim vermek yerine bilinçlenip bunlara bırakın ekmeği , yağmurlu havada su bile vermeyelim. Bunlar boş beleş , yüzsüz , kendini geliştirememiş kişilikler. Bunları görmezden gelmek en iyisi.