Arkadaşlar bu arkadaş ve bunun gibiler için konu açmak bile zaman kaybı. Bugün bir konu açtım ama bunlara konu açıp prim vermek yerine bilinçlenip bunlara bırakın ekmeği , yağmurlu havada su bile vermeyelim. Bunlar boş beleş , yüzsüz , kendini geliştirememiş kişilikler. Bunları görmezden gelmek en iyisi.