• 14-08-2024, 21:51:39
    #10
    Ağustos
  • 14-08-2024, 21:52:23
    #11
    Ağustos 15'inde zamlı vermesi gerekir. Tam 1 yıl dolmuş oluyor.
  • 14-08-2024, 22:07:25
    #12
    Ağustosta verilir, aynı durumdayım senle, kiracım aradı yarın kirayı ne kadar göndereyim diye sordu.
  • 14-08-2024, 22:33:14
    #13
    Kira verilip öyle oturulur. Arkadaş 15 ağustostan 15 eylüle kadar ki kirasını vermiş oturmuş. Senesi tam 15 ağustosta biter. Eğer ben devam edeceğim 2. seneyi başlatalım tekrar kontrat yapalım derse, o zaman yeni seneye göre yani 2024 yılının 15 ağustosunda yeni anlaşılan kira üzerinden devam eder ve yeni kirasını yani 15ağustos 15eylül 2024 aralığında oturacağı ayın kirasını peşin olarak zamlı şekilde ağustos 15te öder. Bu şekilde izah ettiğinizde anlayacağından eminim
  • 15-08-2024, 02:21:55
    #14
    Yorum yapan herkese teşekkür ederim, 15 ağustos olarak anlaştık , bende 15 ağustos olarak biliyordum fakat ısrarla eylül de vericem diyince benmi yalnışım diye kendimi sorguladım.