5.0 DEPREM! Tekrar geçmiş olsun Hatay... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5.0 DEPREM! Tekrar geçmiş olsun Hatay...
13
●
712
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
5.0 DEPREM! Tekrar geçmiş olsun Hatay...
1
2
13-08-2024, 01:58:52
#1
tunahanertan
Korkutan deprem yaşandı umarım can kaybı ve yaralı yoktur.
13-08-2024, 02:02:04
#2
cetin61
3.3 değil mi?
13-08-2024, 02:02:11
#3
ozturrk34
İkinci defa mı oldu hocam? geçmiş olsun.
13-08-2024, 02:03:02
#4
tunahanertan
cetin61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3.3 değil mi?
İlk 5.0 ardından 3 kere daha sallandı diğer artçı sallantılar 3.2 falan
13-08-2024, 02:05:05
#5
Mrxberat
Geçmiş olsun umarım kayıp yoktur.
13-08-2024, 02:05:33
#6
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
Geçmiş olsun.
13-08-2024, 02:07:06
#7
Bedirhan
Rakipsiz
Geçmiş olsun
13-08-2024, 02:08:21
#8
drift34
Geçmiş olsun yurtdışına taşınmamdaki en büyük neden
13-08-2024, 02:11:42
#9
EminTSR
Geçmiş olsun, umarım ciddi bir sıkıntı olmamıştır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler