• 13-08-2024, 01:58:52
    #1
    Korkutan deprem yaşandı umarım can kaybı ve yaralı yoktur.
  • 13-08-2024, 02:02:04
    #2
    3.3 değil mi?
  • 13-08-2024, 02:02:11
    #3
    İkinci defa mı oldu hocam? geçmiş olsun.
  • 13-08-2024, 02:03:02
    #4
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.3 değil mi?
    İlk 5.0 ardından 3 kere daha sallandı diğer artçı sallantılar 3.2 falan
  • 13-08-2024, 02:05:05
    #5
    Geçmiş olsun umarım kayıp yoktur.
  • 13-08-2024, 02:05:33
    #6
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Geçmiş olsun.
  • 13-08-2024, 02:07:06
    #7
    Rakipsiz
    Geçmiş olsun
  • 13-08-2024, 02:08:21
    #8
    Geçmiş olsun yurtdışına taşınmamdaki en büyük neden
  • 13-08-2024, 02:11:42
    #9
    Geçmiş olsun, umarım ciddi bir sıkıntı olmamıştır.