• 10-08-2024, 19:14:50
    #1
    Arkadaşlar bugün telefoncuya gittim. Iphone 13 için sıradan bir magsafe silikon kılıf alacaktım. Hiçbir özelliği yok sıradan silikon kılıf. Çinden gelme ürün zaten belli oluyor nasıl olduğu. Bana 350 TL dedi. Aynısı trendyolda 88 TL dedim. Ordakiyle arasında kalite farkı var dendi. Arada 260 TL lik ne fark olabilir? Şeffaf silikon kılıf? Ben de almadan çıktım trendyoldan söyleyeceğim. Zaten çok kaliteli de durmuyordu telefoncudaki. Neden dükkanlar hep böyle? Başka yerde de aynı muhabbete rastladım kaç defa. Birisi de trendyolda satanlar vergi ödemiyor dükkan giderleri felan yok gibi bir cümle kurdu. Esnaflar neden böyle internet çağındayız artık. Sanki artık sektör bilmeyeni kandırmaya yönelik olmuş gibi gözüküyor.
  • 10-08-2024, 19:17:27
    #2
    bugün x magazasına gittim farklı tshirt reyonları vardı ama iksindede aynı ürün vardı birisi 250 tl diğeri 300 tl kim kime dum duma piyasa
  • 10-08-2024, 19:17:43
    #3
    esnafı marketi lokantacısı tatil yerleri alayı, artık bizi yolunacak kaz olarak görüyor hocam,her girdiğim yerde tartışıyorum,
    resmen yangından mal kaçırır gibi davranıp bizi soymaya çalışıyorlar
  • 10-08-2024, 19:17:52
    #4
    Platin üye
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün telefoncuya gittim. Iphone 13 için sıradan bir magsafe silikon kılıf alacaktım. Hiçbir özelliği yok sıradan silikon kılıf. Çinden gelme ürün zaten belli oluyor nasıl olduğu. Bana 350 TL dedi. Aynısı trendyolda 88 TL dedim. Ordakiyle arasında kalite farkı var dendi. Arada 260 TL lik ne fark olabilir? Şeffaf silikon kılıf? Ben de almadan çıktım trendyoldan söyleyeceğim. Zaten çok kaliteli de durmuyordu telefoncudaki. Neden dükkanlar hep böyle? Başka yerde de aynı muhabbete rastladım kaç defa. Birisi de trendyolda satanlar vergi ödemiyor dükkan giderleri felan yok gibi bir cümle kurdu. Esnaflar neden böyle internet çağındayız artık. Sanki artık sektör bilmeyeni kandırmaya yönelik olmuş gibi gözüküyor.
    Hocam internet fiyatı ile kıyaslaman yanlış tüm sektörler için öyle DeFacto FLO aklına ne geliyorsa her zaman internet fiyatlarında daha ucuzdur web özel yazar çünkü günümüzde bir işletmenin gideri gerçekten çok fazla ve kart ile ödeme yapinca işletme sahibine kâr çok az kalıyor
  • 10-08-2024, 19:19:38
    #5
    Hata sende esnafa 1 kuruş bile kazandırmayacaksın.Her işini kendin göreceksin...
  • 10-08-2024, 19:21:40
    #6
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata sende esnafa 1 kuruş bile kazandırmayacaksın.Her işini kendin göreceksin...
    Ordan almadım trendyoldan alacağım. Aynı fiyata 4 tane alabiliyorum bu kadar fark olmaz.
  • 10-08-2024, 19:22:19
    #7
    Hayatında dükkan işlettinmi ?
  • 10-08-2024, 19:23:39
    #8
    seosel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatında dükkan işlettinmi ?
    Dükkanın giderleri olsun vergiler olsun var kabul ediyorum. Ama çoğu trendyol satıcısı da aynı şekilde dükkan işletiyor. Şehirden şehire cirolar değişse de artık çağa ayak uydurmak lazım.
  • 10-08-2024, 19:25:40
    #9
    Geçen kırılmaz cam yaptırdım 700 tl ödediim 1 haftaya kendiliğinden bıraktı bende gidip trendyoldan kırılmaz söyledim 110 tlye şu kolay takılanlardan yanınada kılıf söyledim 120 tlye miss gibi kullanıyorum bir daha o şahıslarada 1 krş para yedirmem benden aldıkları da helal değil kazandıklarıda