erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bugün telefoncuya gittim. Iphone 13 için sıradan bir magsafe silikon kılıf alacaktım. Hiçbir özelliği yok sıradan silikon kılıf. Çinden gelme ürün zaten belli oluyor nasıl olduğu. Bana 350 TL dedi. Aynısı trendyolda 88 TL dedim. Ordakiyle arasında kalite farkı var dendi. Arada 260 TL lik ne fark olabilir? Şeffaf silikon kılıf? Ben de almadan çıktım trendyoldan söyleyeceğim. Zaten çok kaliteli de durmuyordu telefoncudaki. Neden dükkanlar hep böyle? Başka yerde de aynı muhabbete rastladım kaç defa. Birisi de trendyolda satanlar vergi ödemiyor dükkan giderleri felan yok gibi bir cümle kurdu. Esnaflar neden böyle internet çağındayız artık. Sanki artık sektör bilmeyeni kandırmaya yönelik olmuş gibi gözüküyor.
Hocam internet fiyatı ile kıyaslaman yanlış tüm sektörler için öyle DeFacto FLO aklına ne geliyorsa her zaman internet fiyatlarında daha ucuzdur web özel yazar çünkü günümüzde bir işletmenin gideri gerçekten çok fazla ve kart ile ödeme yapinca işletme sahibine kâr çok az kalıyor